Kopp søkes!

Jeg hadde en slik:

body in the library Nå er den slik:

2014-05-23 15.10.56Advarsel! Ikke sett favorittkoppen i vinduskarmen med åpent vindu. Spesielt ikke når du jobber på vindrike Vestlandet.

Så siden Google ikke er hjelpsom i dag spør jeg deg kjære leser, vet du selges disse koppene fra Penguin selges noe sted i vårt langstrakte land? I en fysisk butikk eller på nett? Og om jeg må handle fra det store utland – noen anbefalinger på nettsteder? Min kjøpte jeg på besøk i Helsinkis flotte bokhandel Akademiska Bokhandeln.

8 thoughts on “Kopp søkes!

  1. Eg føler med deg. Eg har to slike kopper: Persuasion og Jane Eyre. To favorittbøker, og foreløpig fungerer koppane som pynt i bokhylla. Når det gjelder å få tak i nye, den eine min kjøpte eg i ein bokhandel på flyplassen i Stockholm, og den andre kjøpte eg på Penguins eigne britiske sider, slik som her: http://www.penguin.co.uk/nf/Search/QuickSearchProc/1,,,00.html?strSearch=&advSearchStr=&adv=0&searchProfile=UK-590614-global&path=c590614-00000000%23%23-1%23%23-1~~f17%7C%7C4d65726368616e64697365~~c590614-2097A%23%237%23%235r~~q&homeNav=Y&textSearch=&travel=

  2. Huff! Jeg har Wuthering Hights koppen, og det er min kaffekoppfavoritt, så jeg skjønner at du er på jakt etter en ny! Jeg kjøpte min i Paris, så jeg kan godt se etter en til deg i sommer – dersom du ikke får tak i en tidligere, altså.

  3. amazon.co.uk har koppen, om du søker etter «body in the library mug». Så lenge du holder deg under tollgrensen på 200 kr, så sender de fort av gårde en ny kopp 🙂

Kommentarer?

