Sommerkonkurranse: Vinn valgfri lydbok

Jeg er i lydbokmodus! Lydbøker er en utrolig fint å ha på øret når man skal vaske, rydde, kjøre bil eller ta bussen. Ja, egentlig kan man vel høre på lydbøker hele tiden, bortsett fra når man skal sove og dusje.

lydbokforlagetJeg ønsker derfor å gi en av dere en sommergave, nemlig en valgfri lydbok fra Lydbokforlaget. Format (lydfil, cd eller digikort) velger vinneren selv. Premien er sponset av meg.

For å være med i konkurransen må du gjøre følgende:

  • gå inn på Lydbokforlaget sine sider og finn ut hvilken lydbok DU kunne tenkt deg
  • legg så igjen en kommentar hvor du forteller hvilken lydbok du kunne ha tenkt deg og hvorfor du velger akkurat denne
  • når du legger igjen kommentaren, dobbeltsjekk at du har skrevet riktig  e-post i feltet for e-post i tilfelle du vinner og jeg må kontakte deg, e-postadressen vises forøvrig ikke på kommentaren, det er kun jeg som ser den

Selv har jeg funnet ut av krim og spenning fungerer veldig bra som lydbok – og om du skal høre på dine første lydbøker så anbefaler jeg å starte med noe som er lett, ikke så langt og som er spennende nok til at du må bare høre videre.

Vinneren trekkes neste torsdag så siste frist for å være med i trekningen er onsdag 10.juli klokken 23:59.

29 thoughts on “Sommerkonkurranse: Vinn valgfri lydbok

  1. For en fin sommerkonkurranse! Tenkte med det samme at nå har jeg sjansen til å få høre Politi, men fant ut at den må jeg lese sjøl! (Er vel en av de få som ikke har skaffet meg denne enda!) Men valget falt på «Det kan vi stå for» av Geir Lippestad. Den har jeg fått sterke anbefalinger om. Ha en fin sommerdag!

  2. Kunne tenkt meg Politi, fordi jeg har lest de tidligere bøkene av harry hole, og da vil det være den første jeg hører som lydbok.

  3. Så spennende! Jeg ville valgt Journal 64 av Jussi Adler-Olsen. De andre bøkene hans har jeg likt veldig godt. Fortsatt god sommer!!

  4. Jeg ønsker meg så gjerne Inferno! I sommer skal jeg ta opp igjen alle Dan Brown-bøkene. Tenk for en fantastisk avslutning å høre på Inferno på vei hjem 🙂 Jeg kjenner jeg nesten gleder meg litt allerede!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

  5. Hmm, nå har jeg sett over hele nettsida uten å klare å bestemme meg eller finne ei bok jeg har lyst på. Det er bare tull selvfølgelig og stemmer fra det enorme selvbedraget jeg har bedrevet de siste dagene. ÅÅÅ se på alle bøkene i stua/soverommet/gulvet/vinduet/biblioteket – og ingen jeg har lyst til å lese. Må vel ta en tur i kindleshoppen da – oops, se der ja, ei og ei til og enda mer.
    Derfor hvis jeg vinner vil jeg ha ei bok DU mener jeg burde lese.
    (tar som en selvfølge at du har full kontroll på ALT jeg har lest -)

  6. Oj her vil jeg gjerne være med og prøve lykken 🙂
    jeg er avhengig av lydbøker, hører på dem overalt.
    Å da spesielt når jeg legger meg om kvelden, da setter jeg på en god bok, så ligger jeg og lytter på den til jeg sovner.

    Jeg har utrolig lyst på boken Politi av Jo Nesbø..
    Har hørt alle de andre, men den aller siste har jeg ikke fått hørt, å det er jo pga biblioteket har ikke fått den enda, å når dem får den så er det allerede vente liste på den..
    Så jeg ønsker meg den noe helt utrolig mye, jeg ble så lei meg da jeg hørte en siste boken og var sikker på Hole var dø.. Det var en sorgens dag, men da jeg fikk vite om en ny bok.. Jeg var super duper glad. Men jeg har da altså ikke hatt råd til den, eller fått lånt den.
    Så jeg ønsker meg den boken noe helt vilt..
    Å om jeg vinner den så har jeg veldig lyst på Digi Kort.

    Krysser fingrene og ønsker og håper.
    Ønsker deg en kjempe fin sommer videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

  7. Hei,så spennende.Vil gjerne være med på sommerkonkurransen din.Ønsker meg Hemmeligheter av Kate Morton CD. Ha en fin sommer,hilsen Vigdis.

  8. Kjempegøy! Jeg har dilla på lydbøker. Helt annerledes å høre bøker enn å lese dem. Derfor kunne jeg tenkt meg Journal 64 av Adler-Olsen. Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

  9. Heisann!
    Nesten litt i siste liten her… Jeg trur jeg ville ønska meg «Kammerpiken» av Cecilie Enger. Det er ei bok som av en eller anna grunn stadig dukker opp, men jeg har enda ikke kommet så lagt at jeg har lest eller hørt den sjøl. Hører ofte på lydbøker når jeg er ute og går, og det hadde vært morsomt om Hilda Cooper hadde fått anledning til å bli med noen dager til fjells sammen med meg og hundene! Artig for meg og sannsynligvis uforglemmelig for henne ;o)
    Nyt sommerdagene- endelig er de her!

  10. Hei.
    For en fin sommerkonkurranse! Jeg tror jeg skal være litt kjedelig ved å si «Politi» av Nesbø. Leser så mange andre skjønnlitterære bøker om dagen, at krim hadde vært fint. Kan lydfil brukes via mobil? Jeg har så lyst til å gå tur samtidig som jeg hører bok, men det har jeg ikke fått til, til nå. Med skikkelig lesesommer, føler jeg at jeg blir litt lat 😉
    God sommer videre! Ingeborg

  11. Jeg ønsker meg En Pingles Dagbok – Femte hjul på vogna på Digikort. Ikke til meg, men til min 9 åring. Eneste boka han ikke har lest i den serien. Han har lenge hatt lyst til å låne min digispiller, men vi har ikke fått somlet oss til å kjøpe noen barnebok til denne. Jeg har lyst til å gi han en liten positiv overraskelse i sommer etter ett skoleår preget av mye mobbing av min sønn 😦

  12. Jeg ønsker meg» Dager i stillhetens historie» av Merethe Lindstrøm. Det tror jeg hadde vært en perfekt lydbok nå i ferien.

  13. Hei

    Slenger meg på litt i siste liten her, jeg har kun hørt på en lydbok siden barna var små, og det var «Katakombens hemmelighet» av Tom Egeland tidligere i år. Dette er absolutt noe jeg kunne tenkt meg å prøvd litt mer så om jeg skulle være så heldig å vinne så hadde jeg valgt meg Fyrsten av Henrik Langeland.

  14. Tilbaketråkk: Husk sommerkonkurransen og “Skjulte feil og mangler” | Hysj! Lesing pågår

  15. Hei
    Har utrolig lyst på Inferno av Dan Brown! Den virker så spennende, og nå når jeg sitter med kontorjobb hele sommeren, hadde det vært perfekt å ha en spennende historie i ørene mens jeg arbeidet!

Kommentarer?

