Siste frist, to ord om Churchill og gratulasjoner

I dag klokken 23.59 er det siste sjangse for vinne en bokpakke. Sjekk denne lenken for mer informasjon. Bokpakken vil bestå av bøker jeg har plukket ut.

Jeg vil trekke en vinner (kanskje to) i morgen, om jeg ikke blir altfor opptatt med å se på filmen om Churchill som går på NRK i morgen kveld. For dere som har lest min tidligere blogg husker kanskje min begeistreing for Churchill. I morgen sender altså NRK en film laget av HBO i 2009.

 

Og, helt tilslutt ønsker jeg å gratulere min midi-lillesøster med bursdag. Håper dagen din har vært veldig fin. Så får jeg leve med det at jeg føler meg gammel når lillesøster har rundet 30. Gratulerer uansett, frk TT.

2 thoughts on “Siste frist, to ord om Churchill og gratulasjoner

Kommentarer?

