Vinn bokpakke!

Noe av det fineste jeg vet er å gi bort bøker. Derfor har jeg lyst til å gi bort en bokpakke, eller kanskje to. Bøker – og kanskje noe ekstra. Bøkene vil være plukket ut og sponset av meg.

Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget hvor du opplyser om følgende

  • Hva slags språk leser du?
  • Om du foretrekker kaffe eller te

Skulle være særdeles enkelt, ikke sant?

Jo, husk å legg igjen e-postadressen din. Om det er du som blir trukket ut, helt random naturligvis, så er det fint å vite hvor jeg finner deg.

Og fristen er mandag 7.mai!

Edit: E-post er strengt tatt et obligatorisk felt her, slik at så lenge du skriver det når du legger igjen kommentaren så er det ok naturligvis!

54 thoughts on “Vinn bokpakke!

  1. Så morsomt. Jeg leser mest på norsk, en del på engelsk og en og annen barnebok på spansk. Jeg foretrekker definitivt kaffe vanligvis, men liker også te.

    Jeg har også konkurranse på bloggen min forresten.

    e-post: siljesol(alfakrøll)gmail.com

  2. Heisan, bokpakker er spennende så her vil jeg gjerne være med! 🙂
    Jeg leser engelsk og norsk – faktisk mest engelsk de siste årene (samboen er irsk, så jeg har hatt et stort behov for å utvikle språket). Har lært å like og lese engelskspråklige forfattere på originalspråket, synes ellers at norske forfattere oftest gjør seg best på norsk.
    Jeg er ei kaffikjerring, selv om jeg forsøker å gjøre så godt jeg kan og erstatte med te. Er nede i 2 kopper kaffi til dagen, så jeg syns jo jeg er flink da 🙂 Men hva jeg foretrekker? Definitivt kaffe! 😀
    Du finner meg på mykindlejoy@gmail.com dersom jeg er så heldig å vinne

  3. Kjempegøy =) Eg er med. Les både engelsk og norsk og føretrekk kaffi. =) (viss eg nå har sendt to kommentarar så er det bare å beklage, eg prøver ikkje å melde meg på to gonger)

  4. Herlig konkurranse og herlig premie. Jeg leser på norsk og engelsk. Samme hvilket språk egentlig, for jeg kan begge to nesten like godt. Kan til nød lese litt på svensk og dansk, men ikke en hel bok. Liker ikke kaffe, så da må det bli te.

  5. Oj, dette vil jeg være med på 🙂
    Jeg leser både på norsk og engelsk. Låner en del bøker av en som foretrekker engelsk.
    Jeg foretrekker absolutt te, helst grønn te 🙂 Synes tekannen på bildet var fin.

  6. Hei! 🙂
    Jeg leser engelsk, polsk, russisk og norsk 🙂 Jeg elsker te – grønn, rød, svart 🙂 Jeg drikker te nå 😀
    Hilsen
    Edyta

  7. Så morsomme spørsmål med en flott premie!
    1) Jeg leser norsk og engelsk, noe mer avansert enn det er jeg ikke.
    2) Jeg drikker både kaffe og te, men det blir nok mest kaffe. Selv om grønn te også er nydelig 🙂

  8. Jeg leser mest norsk, litt engelsk og litt svensk.
    Er egentlig veldig glad i både kaffe og te, men må nok si te da jeg koser meg oftere med det sammen med en god bok, enn kaffe.

  9. Dette var en veldig koselig konkurranse, og jeg likte spørsmålene 🙂 Jeg leser helst på norsk og engelsk. Jeg liker både kaffe og te; men må jeg velge så blir det nok kaffe 🙂

  10. Hei. Jeg leser mest norsk på papir og engelsk på Kindle. Foretrekker kaffe (mørk) på dagtid og te (svart løsblad) om kvelden

  11. Spennende Giveaway, da må jeg være med:) Leser mest på norsk, men tyr til engelsk noen ganger, hvis ikke det er for komplisert engelsk (som jeg har oppdaget noen klassikere kan ha). Men bruker da som regel en evighet på boken. Men man har det jo ikke travelt:)

    Elsker te:) Grønn te og frukt te er favorittene og ramler jeg over noe ny te så kjøper jeg:) Har et bulende skap og kan enda ikke få for mye. Slurp!:)

    Hilsen: isabelladanielsen@yahoo.no

  12. Så gøy 🙂 Jeg leser vanligvis norsk eller engelsk – gjerne med en kopp grønn te ved siden av, men kaffe funker fint, det også!

  13. Norsk, men også tysk og engelsk går noenlunde bra, det vil alltid være en nærhet til å lese på originalspråket, især selvsagt skjønnlitteratur, med diktning i særdeleshet ofte… Men en god oversetter…redder og gjenskaper mye!

    Kaffe må det bli, på evig søken etter det oppvåknende koffein, mer enn jeg liker den, caffe latte er min favoritt!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

  14. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ——> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    ——–> jeg leser mest norsk, men også engelsk! =)

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

  15. Koselig konkurranse!
    Jeg leser helst på engelsk – men også på norsk.
    Velge mellom te og kaffe? Shit. Vanskelige. Tror jeg må ta kaffen, rett og slett fordi jeg liker å være våken.

  16. Er det lov å være med selv om man er lillesøster? Strengt tatt har jeg vel nok bøker, både på norsk, engelsk, tysk og svensk (og albansk?)…Og te har du fått meg til å like 🙂

  17. Jeg leser aller mest på norsk men også mye engelsk. Liker kaffe om du serverer den med masse melk og sjokolade, men elsker å drikke te! Så te blir vel favoritten. 🙂

  18. Jeg leser bøker både på norsk og engelsk. Egentlig like glad i begge språk når det gjelder bøker. Også drikker jeg te. Te er nam! 🙂 Ha en fin uke. Vennlig hilsen Pia.

  19. Hei Karin 🙂
    Så artig å se at du blogger. Lesehest var jeg og en gang men to barn senere ligner jeg nok litt mer på en gyngehest 🙂 Men kindle på iphone har reddet meg det siste året- da er boken alltid med! 😉 Jeg leser engelsk og norsk og ute på reise har det blitt litt dansk og svensk også (noen fillete utgaver plukket opp på diverse ungdomsherberger!) Te, hver gang.
    Lykke til med bloggen din, skal stikke innom av og til, så kan jeg iallefall lese om alle bøkene jeg ikke har tid til å lese! 😉

  20. Heisann. Leser det meste av det jeg kommer over. Foretrekker norsk, men er jeg på ferie og all ferielektyren er slukt, hender det at jeg tar for meg bokhyllene i hotellresepsjonen. Og da kan det gå i både engelsk, svensk og dansk. Drikker både te og kaffe. Kaffe på morningen og etter en god middag. Te på hytta og på kalde høstkvelder. Ha en strålende helg 🙂

  21. Hei 🙂
    Vil gjerne være med her!
    Selv leser jeg stort sett norsk og drikker aller mest te! Hihi
    God helg!! 🙂

  22. Heihei 🙂
    Jeg leser norsk og engelsk. Faglitteratur foretrekker jeg på norsk, men romaner og sånt liker jeg å lese på engelsk, det blir en helt annen leseopplevelse 🙂
    Og jeg er ingen tilhenger av kaffe, men elsker te 🙂

  23. Morsomt! Nå ble jeg nysgjerrig på hva pakkene skal inneholde… Jeg leser norsk (fortrinnsvis bokmål, sjelden nynorsk) og engelsk. Kan også lese tysk, men da går det ualminnelig treigt. Og så drikker jeg kaffe!

  24. Konkurranser er alltid morsomt, og jeg vil selvfølgelig delta 🙂 Leser absolutt mest av norsk, bokmål – men gjerne nynorsk. Jeg er en te-freak, og om teen som nytes er grønn, sort eller bare urter varierer etter humør. Akkurat nå er den grønn og veldig, veldig god 🙂

  25. (⁀`⁀) ☆ Jeg leser på Norsk & er en ihuga te drikker 🙂
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ Når jeg sitter med nesen ned i en bok,så drikker
    jeg MANGE kopper te. Jo mer spennende bok jo flere kopper te..
    Ønsker deg en kjempe fin søndag..
    Stor varm hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

  26. Jeg er nå glad i både te og kaffe, men når jeg slanger meg opp i sjeselongen med en god bok er det nok te som er favoritten. Helst i en gigantisk kopp! 😉 Når det gjelder språk så går det for det meste i norsk, men ikke så glad i nynorsk..

  27. Te, selvsagt! 🙂 Og her kan det leses på norsk, svensk, dansk eller engelsk. Jeg må selvfølgelig slenge meg med i trekningen, mot bedre vitende! 😉

  28. Jeg leser kun norsk, er temmelig uskolert. I tillegg til litterarur liker jeg godt faktabøker. Akkurat nå er jeg på utkikk etter tips til en bokgave til ei 12 år gammel jente som trenger lesetrening, det var derfor jeg kom innom bloggen din i dag og oppdaget konkurransen din.
    Jeg er ei kaffekjerring.

    Hilsen Fama

  29. Hei på deg!

    Dette var litt spesielle spørsmål som jeg nok ikke har fått før.
    Elsker å lese, og da helst på norsk, men kan godt lese en svensk, dansk eller engelsk bok også.
    Det tar bare litt lenger tid, og det har jeg ikke tid til med minst 1000 bøker hjemme, pluss alle de jeg låner på Deichmanske. Har alltid vært veldig glad i å lese. Jeg har jobbet som Telegraffullmektig før, og bodd på forskjellige steder i forbindelse med jobben, slik at jeg da først spurte hvor biblioteket var når jeg kom til et nytt sted. Uten det hadde jeg ikke holdt ut.
    Når det kommer til kaffe eller te, så drikker jeg begge deler. Elsker kaffe latte, og av te liker jeg den afrikanske Roohibush spesielt godt, en får det i spesielle teforretninger. Ellers grønn te, nypete og forskjellige blomsterteer. En stund drakk jeg helt spesielle helseteer som skulle hjelpe på forskjellige lidelser, og jeg har vært innom løvetann, brennesle, salvie, kamille, peppermynte, og mange flere,

    Mvh. Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Kommentarer?

