Tilbake igjen!

Ok.

Jeg innrømmer det.

Et liv i boklig anonymitet passer meg ikke.

Det tok to uker og så savnet jeg bloggosfæren.Etter tre uker var jeg bestemt på å blogge igjen. Med leselysten på topp igjen så er jeg klar for å skrive om reisene jeg tar i både tid og sted.

Noen forandringer blir det, det blir færre innlegg og flere samleinnlegg. Kanskje jeg av og til slår til med et innlegg som ikke har ordet bok i seg. Vi får se.

Det jeg vet, er at det er godt å være tilbake i bokbloggosfæren.

23 thoughts on “Tilbake igjen!

  1. Så flott at du er tilbake! Du har vært savnet. Blogg slik du vil, skriv om det du vil, da blir det garantert bra =D Og gratulerer med ny blogg. Etter hvert må du kanskje tipse oss som fremdeles klorer oss fast i blogspot om fordelene med wordpress. Jeg innbiller meg at det finnes mange, men foreløpig er jeg for lat til å bytte. Dessuten virker wordpress mer komplisert… men det er vel gjerne det som gjør den bedre.

    • Takk! WordPress er en utfordring, det er ikke så intuitivt som blogspot, men jeg tror det blir bedre etterhvert, samtidig som at mulighetene er nok flere. Men det tar nok litt tid før jeg blir helt varm i trøya. Jeg har en glad jeg har en samboer som har teknisk peiling og som i det minste forstår mer enn meg:-)

  2. Hipp hipp hurra!!!! Jeg VISSTE at det ville lønne seg å fornekte hele bloggstoppen din. Og se der, der var du jo igjen, men kjempefin ny blogg. Godt å ha deg tilbake i bloggland, Karin:-)

    • He he:-) Det er fint å være tilbake, har jo fått en veeeeldig fin mottakelse:-) Gleder meg til å blogge på wordpress, føler meg litt amatør enda, men det blir bra tilslutt!

      • Som du skjønner, har du vært dypt savnet:-) Det jeg liker best med wordpress for øyeblikket, er den nye varslingsfunksjonen som forteller deg at andre wordpress-bloggere har svart på kommentaren du la igjen hos dem (som nå). Det gir helt andre muligheter for diskusjon og oversikt, meget bra!

      • Ah, det hadde jeg ikke fått med meg. Veldig bra og kjapt. Som du sier, veldig egnet for diskusjon. Me like. Ellers har nok wordpress mange funksjonaliteter, man må bare bli litt kjent med de først.

  3. Ååååh, nå ble jeg så utrolig glad, Karin! Dette var gledelige nyheter. Jeg tenkte faktisk på deg i sted da jeg sorterte i bokhyllene mine og kom over Tempest Rising og The Sweetness at the Bottom of the Pie 🙂

    Det har forøvrig blitt veldig flott her på bloggen. Hvis jeg ikke tar veldig feil så har du flyttet bloggen over på WordPress i tillegg til nytt design?

Kommentarer?

